ZAPRASZAMY NA NASZE

PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

Poland Sotheby's

Wyjątkowe nieruchomości
w Polsce i na świecie

ZAPISZ SIĘ NA NASZ

NEWSLETTER

Dziękujemy za subskrypcję.

Jesteś już subskrybentem.

Email nieznaleziony.

Subskrypcja usunięta.

Wygasł czas potwierdzenia subskrypcji.

Subskrypcja usunięta.

Wygasł czas potwierdzenia subskrypcji.

wróć

Styl życia głównym kryterium przy zakupie luksusowych nieruchomości

15-02-2017

Osoby zainteresowane kupnem nieruchomości premium czy luksusowej mają wysokie wymagania, szeroką wiedzę o produkcie czy usłudze i doskonałą świadomość własnych potrzeb. Dlatego kiedy planują oni zainwestować na rynku nieruchomości, standardowa informacja, przy jakiej ulicy znajduje się dom lub apartament lub też jaką ma powierzchnię, staje się niewystarczająca. Dla Klientów zamożnych najważniejszym kryterium wyboru jest to, czy wybrana nieruchomość w 100% odpowiada ich stylowi życia.

W odpowiedzi na to zapotrzebowanie firma Poland Sotheby’s International Realty wprowadziła zupełnie nowe narzędzie służące do przeglądania ofert. Oprócz klasycznej wyszukiwarki, Klienci mają od teraz do dyspozycji katalog nieruchomości poszeregowanych także wg kryterium lifestyle’u. Dzięki temu osoby zainteresowane kupnem nieruchomości mają możliwość w wygodny sposób przeglądania wyłącznie nieruchomości w 100% odpowiadających ich stylowi życia.

Dla osób, które tęsknią za bliskością natury, chcą zaznać ciszy i spokoju, jakich nie można doświadczyć w centrum miasta powstała kategoria „na wsi”. Klienci poszukujący idealnego second home w pobliżu morza lub jeziora, mają do dyspozycji listę nieruchomości „nad wodą”, a dla tych, którzy kochają jazdę konną i chcą realizować swoją pasję, dostępna jest kategoria „ze stadniną”. Natomiast fani górskich wędrówek czy sportów zimowych skrojone na swoją miarę oferty znajdą w kategorii „w górach”.

– Wydawać by się mogło, że dla Polaków nadal kluczowym kryterium jest cena nieruchomości czy jej dokładna lokalizacja. Jednak jeśli chodzi o styl życia osób zamożnych, Polacy dorównują Francuzom, Brytyjczykom czy Amerykanom – przyznaje Piotr Śliwka, Dyrektor Zarządzający ds. Sprzedaży Poland Sotheby’s International Realty. – Jako doradcy osób zamożnych słuchamy potrzeb naszych Klientów i staramy się proponować im rozwiązania skrojone na ich miarę. Wyszukiwarka ofert poprzez kryterium stylu życia jest właśnie takim narzędziem – rewolucyjnym, ale odpowiadającym na realną, istniejącą od dłuższego czasu potrzebę – dodaje Piotr Śliwka.

Nowe narzędzie służące do przeglądania ofert dostępne jest już na międzynarodowej stronie Sotheby’s International Realty. Na stronie polskiego oddziału sieci uruchomiona właśnie wyszukiwarka pozwala znaleźć nieruchomości w górach, nad wodą, na wsi, czy ze stadniną, ale także rezydencje, zabytkowe kamienice, zamki i pałace, nieruchomości poza miastem oraz z basenem.

- Izabela Mikruta-Smółka, Poland Sotheby's International Realty